SKRIVET: 2011-10-05, kl 16:43:40 | PUBLICERAT I: Ilona♥

inget bloggande sedan i lördags

Hej! :P
Jag vet!!!! Jag har inte bloggat sedan i lördags :S Men nu är det ju skolvecka igen så det kommer inte att bli så mycket mer bloggande en ett inlägg om dagen. Kanske inte ens det :S
Men idag hade vi orienteringsdag :) Så vi började klockan 10.27 eller jag började då. Och så slutade vi eller jag 11.14 = när jag kom i mål :) Jag sprang med Celine :)
Och det gick bra! :) Vi kom 2 av alla i klassen :) Jippi.
Först kom Matilda och Andrea :)
Och efter det åkte jag hem till Andrea. Matilda följde också med. Eller det var de som skulle vara och jag följde med de ;)
Jaha det var min dag det :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!