SKRIVET: 2011-11-02, kl 09:07:46 | PUBLICERAT I: Ilona♥

funderade på att ta bort bloggen

Hej! :P
Ilona här. Jag funderade på att ta bort bloggen. Det är ju ingen idé att ha en blogg som man inte bloggar på. Men Elin ville att vi skulle ha kvar den. Jag vet inte. Hon är bortrest just nu men vi får prata när hon kommer hem!
Det känns som att det var evigheter sedan vi träffades!! :(
Saknar henne så sjukt mycket!! :)
Idag ska jag kanske till haninge centrum och kolla på kläder till julkonserten som är i december :)
Jag vet att det är långt kvar men jag vill vara förbered!! :)
Och jag gillade INTE de kläderna jag hade förra året!!
Jag var för varm och trodde att jag skulle svimma! :S
Pinsamt!!
Men jag hoppas att det bli bättre i år!
Och på tal om julkonsert och december så länktar jag så sjukt mycker till att snön ska komma!! Okej kanske inte nu men det kan komma om typ exakt en månad!! :)
Asså 2 December :)
Okej det blev ett ganska så långt inlägg.
Nu kommer en liten bild som jag tog i måndags :)
Okej inte för att den är SÅ snygg men det är en bild :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!